اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

پایان لیگ برتر والیبال استان با تاج‌گذاری شهرستان‌ها

  • کد خبر: ۲۰۲۹۰۵
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
پایان لیگ برتر والیبال استان با تاج‌گذاری شهرستان‌ها
قطار لیگ برتر والیبال استان خراسان‌رضوی بالاخره به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به پایان رسید و چهره تیم‌های برتر این تورنمنت جذاب مشخص شد؛ تورنمنتی که طی آن تیم‌های باشگاهی در سطح استان برای آزمودن توان والیبالی خود هر هفته گرد هم می‌آمدند و در قلعه عقاب‌ها به رقابت می‌پرداختند. مسابقاتی که روز گذشته در سالن مهران به پایان رسید و در رده‌بندی و فینال، چهره تیم‌های برتر مشخص شد. در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم نیشابور توانست بالاتر از همه به مقام قهرمانی برسد و تیم‌های تربت‌جام، پیکان و امید مشهد به‌ترتیب دوم تا چهارم شدند.

۱۶ تیم سوار قطار آرزو‌ها

لیگ برتر والیبال استان امسال با حضور شانزده تیم برگزار شد؛ مسابقاتی که چندسالی است به ابتکار هیئت والیبال استان برای شناسایی استعداد‌ها و پرورش آن‌ها در والیبال برگزار می‌شود و دستاورد‌های هیجانی خوبی نیز برای این رشته ورزشی داشته است. این رقابت‌ها امسال در چهار گروه چهارتیمی برگزار شد و طی آن در گروه اول مبلمان فاخر، پیکان، اوپال خواف و گاز سرخس، در گروه دوم نیشابور، آبفا مشهد، هدف قوچان و زبرخان، در گروه سوم اشکان قوچان، ارشاد، جغتای و درگز و در گروه چهارم نیز تیم‌های طرقبه، امید مشهد، نساجی مشهد و تربت‌جام با یکدیگر رقابت کردند.

وقتی جمع شهرستانی‌ها جمع است

یکی از نکات ویژه این دوره از مسابقات، حضور ۱۰ تیم از شهرستان‌های استان و فقط شش تیم از مشهد بود؛ مسئله‌ای که به‌وضوح بیانگر توجه ویژه به والیبال شهرستان‌ها طی یک سال اخیر است. اتفاقی که البته سال گذشته هم برای والیبال شهرستان‌ها دستاورد داشت و دو تیم شهرستانی به فینال رسیدند و امسال نیز همین اتفاق تکرار شد. سال گذشته تیم‌های بردسکن و فرهنگ طرقبه‌شاندیز رتبه‌های اول و دوم را از آنِ خود کردند و امسال نیز دو تیم شهرستانی با پشت‌سر‌گذاشتن مشهدی‌ها به فینال رسیدند و پرچم شهرستانی‌ها را بالا بردند.

افول والیبال مشهد در سطح استان

والیبال مشهد در یکی دو سال گذشته به‌واسطه حضور تیم نیان‌الکترونیک در لیگ برتر از رونق خوبی برخوردار بوده است؛ به‌شکلی که برگزاری یک‌هفته‌درمیان مسابقات خانگی تیم نیان در سالن مهران، شمار زیادی را دوباره به‌سمت این رشته ورزشی کشیده است. با‌وجود‌این، در دو سال گذشته، این والیبالیست‌های شهرستانی بودند که در آوردگاه لیگ برتر والیبال استان جام را بالای سر بردند تا نشان دهند دود از کنده بلند می‌‎شود. شاید همان‌قدر که رونق والیبال شهرستان‌ها و رشد آن‌ها چشمگیر و ستودنی بوده، باید بابت افول والیبال مشهد هم نگران بود و این سؤال را از مسئولان هیئت والیبال پرسید که در کنار توسعه والیبال شهرستان‌ها، برای والیبال مشهد چه برنامه‌هایی داشتید؟

هیجان کوچک در قلعه‌عقاب‌ها

دیدار‌های نیان‌الکترونیک مشهد در لیگ برتر، فضای سالن مهران را به غوغاکده‌ای برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بدل می‌‎کند؛ اما دیدار‌های رده‌بندی و فینال لیگ برتر استان خراسان رضوی هم دست‌کمی از آن مسابقات ندارد و روز گذشته قلعه‌عقاب‌ها محل هیاهوی والیبال‌دوستان روی سکو‌ها بود؛ جایی که در دیدار رده‌بندی، مشهدی‌ها برای امید مشهد و پیکان مشهد سنگ‌تمام گذاشتند و در فینال هم شهرستانی‌های به‌مشهد‌آمده از دو تیم فینالیست ستارگان تربت‌جام و خیام فولاد نیشابور استقبال کردند؛ استقبالی که هیجان والیبال را در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر والیبال کشور به والیبال‌دوستان خراسانی هدیه داد.

قوچان‌نژاد: فینال لیگ استان، نتیجه حمایت از شهرستان‌هاست

رئیس هیئت والیبال استان خراسان‌رضوی ثمره دستورالعمل حمایتی شهرستان‌های استان را فینال لیگ برتر استان دانست. جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با شهرآراورزشی گفت: یکی از اقداماتی که از ابتدای کارمان انجام شد، دستورالعمل حمایتی بود که به همه کمیته‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ کرده بودیم و این دستورالعمل‌های ۱۰ بندی در بخش‌های مختلف تمامی کمیته‌های استانی را دربر‌می‌گرفت و به حمایت همه‌جانبه از شهرستان‌ها می‌پرداخت که نتیجه مثبت این اقدام، امروز به ثمر نشسته است.

وی افزود: تقویت نیرو‌های متخصص و فعال‌کردن پتانسیل موجود در شهرستان‌ها، سطح والیبال خراسان را ارتقا داده و اولویت‌قرار‌دادن بازیکنان و مربیان در کار‌های استانی این نتیجه تاریخی و بزرگ را رقم زده است؛ چراکه در گذشته تیم‌های مشهدی اجازه عرض‌اندام به شهرستان‌ها را نمی‌دادند، اما امروز یکی از افتخارات ما حضور پرتعداد و قوی شهرستان‌هاست. فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های استان که بالاترین سطح رقابت‌های استانی است، کاملا این ادعا را اثبات کرده است که وقتی به شهرستان‌ها اعتماد و از آن‌ها حمایت شود، می‌توانند موفقیت‌های جدی کسب کنند و گوی سبقت را از مرکزنشینان بربایند.

قوچان‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز کاملا مشهود است که این دستورالعمل نمایشی نبوده، تعداد بازیکنان ملی‌پوش شهرستانی ما ارتقا یافته، مربیان ملی ما در شهرستان‌ها افزایش پیدا کرده است و تیم‌های ما در سطوح بالاتری توانستند برای تیم‌های مشهدی خط‌ونشان جدی بکشند و از همه مهم‌تر جذب سرمایه و حامیان مالی در شهرستان‌ها افزایش پیدا کرده که با قدرت این روند را ادامه می‌دهیم تا شاهد جبران عقب‌افتادگی چندین‌ساله والیبال شهرستان‌ها باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->